.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دانشگاه ازاد قائم شهر
نشست نقش دانشجویان در شکل گیری انقلاب اسلامی


شمال نیوز : به مناسبت ایام ا.. دهه فجر بسیج دانشجویی واحدقائم شهر نشستی با عنوان نقش دانشجویان در شکل گیری انقلاب اسلامی با حضور هیئت رئیسه و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر برگزار کرد.
در این نشست نقی سنائی عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی واحد قائم شهر ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر درخصوص نقش دانشجو و دانشگاهیان در شکل گیری انقلاب اسلامی مطالبی بیان کرد.
سنایی گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نتیجه حرکت توده های مختلف مردم از جمله استادان ، دانشجویان و نقطه حرکت فرهنگ آفرین و تمدن ساز و جهانی در تمامی ابعاد به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد.
وی تأکید کرد : باید به برکت ایام الله دهه فجر توفیق فهم و عمل دقیق نسبت به مبانی اسلامی و اهداف امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.
سنائی تدریس و یادگیری علم را پیوند معرفت دانست و گفت: تقوا و شرافت انسانی و تجربه زیاد موجبات افزونی عقل را فراهم می کند.
این استاددانشگاه نفوذ فرصت طلبها، بازگشت تدریجی به ارزشهای مطرود، خستگی و از دست دادن روحیه انقلابی و ناتوانی از انتقال ارزشهای انقلابی به نسلهای آینده را آفت انقلاب برشمرد.
سنائی مردم و رهبری را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: طلایه دار حرکتهای نوگرایانه و انقلابی در کشورهای مختلف دانشگاهیان هستند که نقش پیشروی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند ودر رأس همه آنها نقش و حضور امام خمینی (ره) بسیار پررنگ بود که با درایت و اقتدار توانستند در کشورهای در حال توسعه نفوذ و در قلب امت ماندگارشوند.
سنایی گفت: دانشجویان به علت روح نا آلودشان یکی از قشرهای پیشرو در پیروزی انقلاب اسلامی بودند .
سنایی در خاتمه از دانشجویان خواست تا آموزش، پژوهش و بهره وری از فرهنگ ناب اسلامی را فراموش نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.